Assalamualaikumm..

Tuesday, February 7, 2012

KEK KAHWIN 2 TIER(FONDANT)

Kek 2 tier (fondant) coklat n vanila dr Miza di Medan Klebang Prima utk hari terindah buat Miza dn Safani .Harap Miza berpuas hati.terima kasih banyak2 sudi menempah ngn akak.

Alhamdulilah ada rezeki anak2 ,syukur pd Allah diatas kurniaanNya walau kami di himpit dgn pelbagai dugaan dn cabaran.Dia Maha Kaya,Pengasih ,Pengampun lg Penyayang..Aku redha dgn ketentuan Mu Ya Allah krn Engkau lebih mengetahui akan segalanya.Pasti ada hikmah atas apa yg berlaku..cuma ku pohon kan di tunjukkan kebenaran agar terungkai segala tohmahan.Aku pasti sesungguhnya doa org yg teraniaya akan di makbulkan Tuhan..
Saya memohon maaf kpd semua sekiranya saya ada mmbuat kesalahan tanpa saya sedari.,saya hanya insan biasa yg serba kekurangan.
Mudah2an kami sekeluarga di limpahi rahmat Mu Ya Allah.Mudah2an di murahkan rezeki kami demi rezeki anak2 kami..amin..

No comments:

Post a Comment