Assalamualaikumm..

Sunday, April 1, 2012

KOLEKSI CUPCAKE HANTARAN

        Ada sedikit kesilapan terdelete semua gambar cupcake hantaran yg telah saya buat .jadi disini saya uploadkan kembali gambar2 tersebut .

kalau x silap ni tempahan dr Isz dr Pasir Putih (A)
fondant cupcake utk anak saudara saya.(B)
Koleksi C

Koleksi  D

Tempahan dr Kak Ani Lawa utk anaknya  (E)

Kak Ani jiran saya utk saudaranya (F)

Kak Ita tempah utk adiknya Rozie (G)

Koleksi (H)

Tempahan dr Adila Chemor

Emilia menempah utk pertunangannya dan kakaknya Sheila (I)
Emilia (J)

Ayuni Pasir Putih (K)

Koleksi (L)

Koleksi (M)

Koleksi (N)

Koleksi (O)

Koleksi (P)

Koleksi (Q)

Koleksi (R)

Tempahan dr Kak Sarah Koleksi (S)

Cupcake yg telah siap di letakkan dlm bekas hantarn dn di gubah cantik.Koleksi (T)

Dari Syikin Unisem utk adiknya.Koleksi(U)

Ziela menempah utk pertunangannya.,fondant cupcake Koleksi (V)

Terima kasih pd yg telah menempah dengan saya.Minta maaf kalau saya x letak nama orang yg menempah sebb ada yg sy terlupa tempahan siapa.Sekiranya ada yg ingin menempah cupcake utk hantaran mengikut spt yg telah sy buat boleh la bg tau sy koleksi apa utk sy...contohnya koleksi A..

No comments:

Post a Comment