Assalamualaikumm..

Friday, July 13, 2012

TEMPAHAN KEK LAPIS UTK RAYA 2012

KEK LAPIS COKLAT
SAIZ 7 X7 RM 55
SAIZ 7 X 2.3 RM20
KEK LAPIS OREO
SAIZ 7 X 7 RM55
SAIZ 7 X 2.3 RM 20
KEK LAPIS BERRY FLAVA
SAIZ 7 X 7 RM55
SIZ 7 X 2.3 RM20
KEK LAPIS EVERGREEN
SAIZ 7 X 7 RM55
SAIZ 7 X 2.3 RM20
KEK LAPIS MASAM MANIS
SAIZ 7 X 7 RM55
SAIZ 7 X 2.3 RM20


Tak lama lagi bulan puasa akan menjelang ,kami menawarkan kek lapis utk tempahan bagi meyerikan hari raya anda.Sesiapa yg berminat boleh lah contact saya.bagi yg berminat utk menjual boleh contact saya segera.
utk kek lapis yg bersaiz kecil 7 x 2.3 tempahan mesti lah 3 bj supaya mudah saya pack,boleh di campur2.harga tak termasuk pos.nak datang ambil pun boleh.Saya buat berdasarkan tempahan jd kalau tiba2 datang atau call nak kek lapis mungkin x dapat saya beri,jadi lebih senang oder dulu bg yg nak pos bank in dahulu baru saya pos.Ini utk mengelakkan dari saya di permainkan.Zaman sekarang orang bukan hairan kalau dorang nak main2 kan org lain atau nak tipu org lain janji mereka dpt apa yg mereka nak.


No comments:

Post a Comment