Assalamualaikumm..

Saturday, September 1, 2012

KEK KAHWIN 2 TIER



Nurul jannah Sg.Rokam ,kek span coklat 2 tier pilihan Nurul sebelum tu Nurul menempah 6obj cheesetart blueberry + strawberry.Terima kasih,alhamdulilah Nurul kata sedap..syukur pd Tuhan dia atas rezeki yg di limpahkan pd saya .Biar pn terlalu banyak dugaan namun saya percaya Allah tidak akan menghampakan hambanya yg berusaha dan berserah pd Nya..biar lah org nk buat apa pd saya ,hanya Dia yg lebih mengetahui akan segalanya.
Saya mendoaka semoga pasangan yg menempah dgn saya beroleh kebahagiaan dunia dn akhirat semoga berpanjangan jodoh mereka.Terima kasih krn percaya pd saya yg mencari rezeki demi keluarga dan anak2.Alhamdulilah..mungkin ada kekurangan dan kesilpan di pihak saya pd tempahan anda jd saya memohon ribuan kemaafan kerana sy telah cuba buat yg terbaik utk anda.

No comments:

Post a Comment